onsdag, maj 23, 2007

VÅR RUSET 2007

Jag är grymt stolt. Jag, Mamma, Nadja & Monica sprang vårruset idag... vi SPRANG! Innan sa vi att vi skulle gå, sedan precis innan start sa vi att vi skulle jogga lite i början (bara för att se bra ut) & sedan slutade det med att vi sprang hela tiden (förutom när vi behövde luft & det var inte så ofta eller länge). Wow! Det mesta var nog för att mamma kom på en "lek". Man skulle sikta in sig på någon av de andra som sprang (som man inte känner) & springa ifatt den för att sedan ALDRIG låta "offret" springa om dig. Haha, våra offer var först en som mamma pekade ut, men hon var en lätt match, sedan pekade jag ut en max 140 cm lång kvinna med gul tischa. Hon var bättre än jag trodde (än vad någon av oss hade trott) och vi fick verkligen springa. Haha, i slutet alltså. Fyfan. Jag & Nadja kom i alla fall före 30+:arna :D

Åh. Det här känns bra!

I mål fick vi lite plock i våra påsar & till min lycka hängde medaljen i ett rosa band. Haha! Pappa, Peter, Sandra & Jacob satt på filtarna & väntade på oss för en underbart god picknick. Mmm!

Vilken bra kväll, hörrni!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det lär mysigt!

Anonym sa...

duktigt duktigt melle:) (ja jag älskar att kommentera haha)

Melanie sa...

Malin: jaa, det var verkligen superkul! :D

Johanna: tack sweeto! (: