torsdag, maj 31, 2007

Ditten & datten

Uppdateringen är dålig... men jag är fortfarande bra. Ibland känns det som att jag måste intala sig själv om att bloggen är min & att jag skriver som jag vill & när jag vill... för att jag gör det här för BARA mig. Sjukt att man måste säga det till sig själv? Jag vet inte.

Igår var det i alla fall 3:ornas utklädnadsshow i skolan. Tyvärr var det några mepphuvuden som ville förstöra & tände eld på 3 av studentlakanen inne på en toalett så att brandlarmet gick & showen fick brytas (jag blir så sur, tur att de är på polisförhös nu), men som tur fick vi se fortsättningen några minuter senare! Så duktiga! "SPERs goes crazy" vann & de var riktigt roliga i sina röda-oops-i-did-it-again-dräckter & blonda peruker som de ryckte av sig. Trots det här roliga numret så var faktiskt Guldklimparna mina favoriter! Helt klart bäst!

På eftermiddagen var syster hemma hos oss & på kvällen åkte famlijen + Kalle ut till Maxi erikslund. Med mig hem fick jag "Bring it on". Jag älskar den filmen!

Och kan ni gissa vem som försov sig 3 timmar idag? Jo, det är sjukt. Haha, men på 15minuter hann jag fixa mig & springa till bussen. Wow, imponerande!

Inga kommentarer: