torsdag, maj 17, 2007

Hosta, tvätt & läsning...

Första dagen på fyradgarshelgen. Det firar vi med hosta och (euuh) slemmig hals, fast ändå är det inte så illa som det låter, ska nog bara ta mig till affär'n & köpa halstabletter. Jag är i alla fall glad att jag har världens underbaraste lillebror som väckte mig imorse och hörde att jag hostade, vad gör inte sötnöten då? Jo, han hämtar ett glas vatten & sitt leksaksstetoskop. Me love you, bro!

Måste ta & tvätta lite kläder också. Jag avskyr verkligen när det ligger en massa smutskläder över hela mitt golv. Blä. Jag skulle verkligen behöva en stylish liten tvättkorg att gömma i garderoben eller något.

Sen ska jag nog fortsätta läsa nya VR & Rivalerna

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha nej men vilken härlig lillebror du har! Om ändå min också var så gullig... Aja, krya på dig :)

Melanie sa...

Fröken främling: Ja, visst är han (: tack!

Anonym sa...

Åh,vad gullig han är!
Han kanske följer din bana och blir en liten doctor Jacob eller nåt! Hoppas hostan har gått över.

Melanie sa...

faster k: Ja, tänk om han gör det! (: haha! tyvärr inte, istället har jag tappat rösten totalt ;/