måndag, maj 21, 2007

Alla stackars förstörda filmer & serier...

Ännu en soft måndag i skolan, slutade precis som förra veckan strax innan 10:00. Sköööönt! Och det var väl lika bra när jag knappt kan prata, eller jo, nu kan jag prata & det låter väl sådär, men det största problemt är att det är så jävla jobbigt. Jag blir andfådd och får verkligen pressa ut orden, liksom prioritera rösten före andningen. Haha! Det låter säkert helt sjukt, men så är det!

Käkade lunch framför Ice age 2... den sög! Jag hatar egentligen när det kommer en 2:a, när det egentligen borde tagit slut. Typ som Prison break, vart tar det vägen? Är det ens någon som vet vilken säsong vi är inne på? Inte jag. Jag kollar för att jag vill veta hur det slutar (och för att Michael och Lincoln är för snygga), men annars kommer jag inte på någon mer anledning. Handlingen dras ut, förstörs, och man önskar att man aldrig ens hade börjat följa de första avsnitten. Nu pratar jag visserligen inte bara om Prison break, det finns såklart fler serier som är "förstörda" (jag har ju hört hur alla klagar över Lost, trots att jag bara sett reklmen).

Det är nästan så att man vill tacka O.C-skaparna för att de inte förstörde våran älskade serie. Haha, kan man tänka sig! Jag kom just på EN positiv anledning av att O.C las ner.! Tufft! Men trots det så hade jag helst velat ha kvar den ett tag till, jag tycker att det blev bättre mot slutet igen (fast inte sista avsnittet kanske...). Ring mig om 10 år och jag kan nästan slå vad om att jag bunkrat upp mig i min alldeles egna soffa med te & varam mackor framför mina 4 O.C-boxar (just nu har jag bara 3). Jag lovar.

Inga kommentarer: