söndag, maj 20, 2007

Helg.

Så ifredgas var det alltså grillparty hos S. Trevligt trots att det gick lite utför, hehe, men det man inte vill minnas för livet förtränger man ju bort, right? Japp!

Runt 1-tiden på lördgaen kom M&P förbi tillberga och hämntade upp mig, sen bar det väg hem till syster & K. Fin lägenhet faktiskt! Stannade kvar längre & spelade Guitar hero på PS2. Jag var ganska bra i början, eller ja lite efter böjan men sen när jag började se i kors (HAHA!) så gick det väl sämre då ><

Efter kollektivstrafikskrångel kom Jag & T äntligen fram till Västerås & tillslut kom jag även hela vägen hem. Hata hökåsen, jag står fortfarnade för det. Fyfan.

Jag har ingen röst. Alls. Var hes igår & sedan när jag bråkade med M så försvann den helt. Blä. Jag får väl trösta mig med att jag nyss upptäckte att O.C inte alls tog slut förra söndagen, för IKVÄLL ÄR DET ALLRA SISTA AVSNITTET! OMG! Det känns lite tufft faktiskt, lite mycket sådär.

Antar att jag måste pallra mig ut i det "fina vädret".

Ge tillbaka min röst.

Inga kommentarer: