måndag, maj 14, 2007

Frågor

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där? ”…kroppsliga att förstärkas. Kroppen var säte för synden och själen…”

bok: Medicinsk grundkurs

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Inget, bara luft…

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Reprisen av O.C

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17:37 (…den var 17:29)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Rooney – Here today, gone tomorrow (spelas i mitt iTunes, blanda funktionen)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick med mitt paraply i regnet från bushållsplatsen till ytterdörren. Klockan var väl typ 10:40.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här
Kollade vilka som uppdaterat sina bilddagböcker och just då kollade jag i Amandas…

8. Vad har du på dig?
Haha, ja, gråa mjukisbyxor, svart kofta, vit/svart prickig t-shirt/blus/tröja(?), vita/gul randiga ankelstrumpor och underwear.

9. Drömde du något i natt?

Mjo, tror det… det gör man väl jämt? Men jag kommer inte ihåg vad, brukar bli så när jag är halvtdöd på morgonen och klockan var 06:15.

10. När skrattade du senast?
Shit, eeeeh… jag har varit rätt så depp idag p.g.a ett jävla prov.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

beige/vita tapeter och en fondvägg med röda tapeter, 2 vita hyllplan och talverlister med mina zebratavlor som M&P ”lånar” till det här rummet.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Det konstigaste jag såg senast var nog fyllot på bushållsplatsen i… torsdags. Han var bara så konstig och… full.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?

Har man inget annat för sig så varför inte? Jag har som sagt varit hemma nästan hela dagen och nu kom jag inte på något annat vettigare än det jag gör just nu.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Ehm, räknas säsong 2 av Tusenbröder? Vi kan säga att det gör det.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle inte köpa allt jag vill ha, för då har man ju inte direkt någonting att ”drömma” om, men en mysig lägenhet med fin utsikt i Paris skulle jag definitivt köpa och en bullterrier, och…

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till?
Alla kanske inte vet att jag älskar listor av alla dess olika slag… Att-göra-listor, måste-ha-listor, det-bästa-just-nu-listor, låtlistor osv.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle vilja ge varenda kotte självförtroende, självkänsla, drömmar och allt vad det heter.

18. Tycker du om att dansa?
Nja, alltså… det gör jag väl. Fast jag kan inte påstå att jag är särskilt seriös när jag väl gör det. Haha!

19. Georde Bush?
Ja, han ja…

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Ska jag verkligen avslöja det? Jaja, pojke = Andy, flicka = Amy eller Kitty.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
JAAA! Mitt största mål här i livet är väl typ att bo i Australien och någonstans i Afrika. Världen here I come!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?

Pärleport, what the fuck? Hej, kanske är en bra början?

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
De som vill, men Malin och Johanna har ju bloggar så de kanske känner sig manade?

4 kommentarer:

Anonym sa...

kuliish!

Melanie sa...

Malin: jaa, kul att du tycker det! nu ska jag läsa din! :D

Anonym sa...

Australien alltså?.. Jo det är rätt nice här ;)

Melanie sa...

Björn: Åh, alla bor ju fan där! ;/