onsdag, maj 23, 2007

Kommentarer

Jag har - så länge den här bloggen funnits - undrat varför jag får så få kommentarer mot vad jag fick i den förra bloggen. Vissa tappade jag på vägen, men de som jag visste hade hängt med bara försvann, gjorde sig inte sedda. Så nu när Jojo t.o.m skrev ett inlägg i sin blogg för att få hjälp, känner jag att jag måste förklara det här på bloggen också -alltså HUR NI GÖR FÖR ATT KOMMENTERA!

Okej, så här gör ni för att kommentera:

1. Klicka på "kommentarer"-knappen under inlägget.

(Då öppnas ett popup-fönster)

2. Under rubriken "Välj en identitet" så klickar du på "övrigt".

3. Skriv ditt namn & bloggaddres (...om du har en blogg) i fältet.

4. Skriv en störtskön kommentar i skrivfältet & publicera den :D

HOPPAS ATT JAG FÅR FLER KOMMENTARER NU!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså själv har man ju förstått för länge sen! haha :P

Anonym sa...

så -jag tror jag fattar nu. om du ser dt här har jag troligtvis fattat haha:)

Anonym sa...

JAG FATTAR!;)

Melanie sa...

Malle & Johanna: det är bra att ni fattar & det är så kul med kommentarer (men det skulle vara roligare om ni länkade era bloggar också, haha!)