onsdag, maj 02, 2007

Kommer det bli såhär varenda vecka framöver?

På väg till skolan (alltså på bussen) kom jag på att vi egentligen inte var tvunga att gå på den lektionen jag var påväg till. Damn. Jag kunde alltså ännu en gång sovit eller gjort en massa annat istället för att plugga i skolan. Visst 1 gång hade väl varit okej, men samma sak bara veckan efter... vad är problemet? Kanske är det så att min kalender raderar vad jag skrivit eller är det bara jag som missar det viktiga när jag bläddrar mellan dagarna (vilket jag gör väldigt ofta).

Så, nu sitter vi här fyra lika tragiska elever i en datasal och försöker göra något vettigt. Sneglade bort mot Thorsans dataskärm och ser att hon klickar runt på bilddagboken.se. Jaha, och inte gör jag något vettigare heller.

Jag är för trött för att plugga. Damn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha mm..jag känner att det är en bitter aora här inne...jag vill sova!!

Melanie sa...

Haha, misse! Jag var jävligt bitter ska du veta, och jo, hela dagen har jag drömt om att få sova och nu när man är hemma så vill man inte det länre. ehm.