tisdag, maj 15, 2007

En av favoriterna i filmhyllan!

Ikväll visas en av mina favoritfilmer på tv3 kl.21:00-23:15. För den som gillar Paris, krångliga kärleksrelationer, pengar och drömmer om en röd Kelly från Hermés så är detta filmen för dig! "Le Divorce", eller den svenska översättningen: "Skilsmässa på franska".

Tyvärr ska jag dricka vitt te framför ett färskt avsnitt Desperate housewives. Inte så tyvärr kanske, men jag tycker verkligen inte om när allt ska visas samtidigt på TV. Så irriterande.

Nåja, om det inte är någon som känner sig manad att beställa min älskade film på nätet och se till så att den dimper ner i min brevlåda under de närmsate dagarna, då skulle det gjort min dag mycket bättre! Fast jag kan inte påstå att min dag varit dålig, nejnej, Jag, M & M fick MVG på ett grupparbete i Barn & undgomarsutveckling idag, samt att jag & M fick vårat önskade VG på parprovet (ni vet det där som jag hade sådan panik över... hm, haha!).

Puss!

Inga kommentarer: