onsdag, maj 16, 2007

TV-tittande & Sydafrika!

Hur kunde jag glömma att berätta om det här i bloggen? Ojojoj, alltså. Jag ska i alla fall åka till Sydafrika 3 veckor i augusti/september med fem andra tjejer från omvårdnadsprogrammet. Jag ser verkligen fram emot det (trots att jag själv inte har förstått det riktigt än) och det är verkligen något som bara händer en gång i livet! Wow!

Var kvar ca 2 timmar efter vi slutat då vi hade bestämt Sydafrika-möte och för att vi fyra tjejer som var i Norge i mars skulle plocka ut några bilder vi ska ha i våran "Norge-tavla" som ska hängas i skolan senare. Haha, det blev en del skratt!

Åh, vad jag tycker om att resa!

Dagen slutar inte här (trots att jag var sjukt trött). Jag hade bestämt med L att vi skulle träffas och fika efter skolan. Vi har träffats alldeles för sällan, trots att vi bor relativt nära varandra. Jag antar att det blir så när man inte har gemensamma kompisar och som sagt så är tvån på gymaniset väldigt krävande (och då menar jag 24 timmar om dygnet, nästan...). Trevligt var det i alla fall och jag ångrar mig absolut inte, tröttheten fick vänta...

På kvällen blev det lite TV-tittande (som vanligt). "Leila bakar", "Grey's anatomy" och nya serien "Pussycat dolls". Den sistnämnda vet jag inte om jag kommer fortsätta följa, men på ett sätt älskar jag ytliga dramaqeens som ständigt bråkar och snackar skit bakom ryggarna på varandra, haha! Och Leila, mm, hon gör alltid så goda saker, sånt där som man faktikst kan tänka sig att äta! Dessutam älskar jag hennes kök! Ge mig!


Nattinatti!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godnatt sockertopp!

Anonym sa...

haha pussycat dolls är mitt nya favoritprogram :D i love it :P

Melanie sa...

Malin: tack sweeto! (:

Mia: haha, jo, jag ska nog fortsätta kolla på det trots allt! (: