söndag, maj 20, 2007

THE END'S NOT NEAR IT'S HERE

Okej, jag erkänner! Jag sörjer att jag nyss sett det allra sista avsnittet O.C... it's over! Jag vill inte ens inse det. Jag var fast från första början. Jag är fast. Precis som en alkoholist behöver sin alkohol för att klara veckan, behöver jag O.C, haha! Nej, men typ. Jag undrar när de öppnar behandlingshem för TV-narkomaner? Jag skulle nog platsa där. I alla fall efter den här förlusten.

Kanal 5 är väldigt förstående & har fixat en plan som förebygger att alla som har följt den här serien att bryta ihop. "Planen" kan kallas "uppdrag: CITAT". Typ. Här är i alla fall några av mina favoriter:

AVSNITT: THE MODEL HOME
Sandy: Since the minute you were born I knew I would never take another easy breath without knowing that you were all right.
Seth: So I'm like asthma?

AVSNITT: THE PERFECT COUPLE
Ryan: Sometimes I think you talk just to make sounds.
Seth: Sometimes I do.

AVSNITT: THE SECRET
Luke: Maybe I'll just skip it, you know? Just go to the beach and wait 'til this all blows over.
Ryan: Nope. It doesn't work that way. It's been months and I'm still the kid from Chino who burned a house down.
Marissa: And I'm still the girl who tried to kill herself in TJ.
Seth: And I'm still... Well, I'm still Seth Cohen.

AVSNITT: THE EX FACTOR
Seth: I know I should apologize. It's just my pride.
Ryan: What pride?
Seth: Yeah, I guess there's nothing standing in my way.

AVSNITT: THE ESCAPE
Summer: This is a nightmare. I'm sweating to death, driving ten miles an hour on, like, a rickshaw, listening to this... music.
Seth: Hey, do not insult Death Cab.
Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.
Fler citat finns på kanal 5

Inga kommentarer: