lördag, maj 05, 2007

Beach 2007

Oj, nu har det gått ett par dagar. Förlåt, kanske man bör säga?

Det tog ett par minuter att fundera ut vad jag egentligen haft för mig torsdag och fredag. Jag har köpt en bikini på Gina tricot efter lite ångest. Haha! Det är alltid blandade känslor med att göra sig redo för beachen, men vad är det egentligen man ska göra för att bli "redo"?
1. Köp en snygg bikini.
2. "Komma i form".
3. Längta/stressa inför årets första bad.

Jag har tröttnat på det där. I alla fall punkt nummer 2. Vadå "komma i form"? Man stressar bara upp sig hela våren och sedan när sommaren väl är här, då skiter man i "formen". Haha, i alla fall jag. Jag kan i alla fall inte minnas en enda sommar då "komma i form"-stressen fått märkvärdiga resultat. Nej, vafan fortsätt träna och äta som ni gör och trippa omkring på stranden ändå. Jag tror att det är då man blir som snyggast!

Inga kommentarer: