fredag, maj 11, 2007

Jag vet att jag överdriver, men det är p.g.a nervositet...

"Jag ser ljuset!" (citat av Skorpan ur filmen Bröderna Lejonhjärta, hehe!). Jag har i alla fall funnit en gnutta hopp om denna dag, men endast en gnutta...

Om jag förmodan inte skulle överleva idag (det har kan då bli det sista ja skriver), så ska ni veta kära (varför kommenterar ni aldrig!?) läsare att jag diggar er ändå... Hur kul är det och skriva ifall igen läser? Nej, precis.

Vi ses i ett annat liv (eller redan imorgon!).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad händer på den där "Dödsdagen" du pratar om?

Anonym sa...

hejsan! nu måste jag ju bara kommentera, har faktiskt tänkt att göra det många ggr men jag är så lat, haha, :P Hoppas dödsdagen gick bra. & btw så såg jag dig i skolan idag, första fredagen på jag vet inte hur länge, haha. Puss!

Melanie sa...

Faster K: Haha, jo, det var ju så att jag förutspådde min dödsdag i skolan då jag inte kunde ett skit till ett relativt viktigt prov vi skulle ha... men jag överlevde ju trots allt!

Malin: Jo, jag överlevde... spanade in dig när du kom på morgonen (tror jag? minnet är bra, men ack så kort) (: kommentera mera! ;D