fredag, juni 08, 2007

Skolavslutning & sommalov!

Igår slutade vi som sagt skolan & till höstan börjar vi 3:an! Ojojoj! Men först ska vi ha det sista sommalovet fyllt med massa skoj & självklart Sydafrika i augusti! Det här ser jag verkligen fram emot.

Vi firade lite igår på Lögan med att bara chilla där med "alla andra". Det blev Mx4 & även samma gäng som sticker till Arvikafestivalen 12juli (måste boka nu!).
Lite bilder från kvällen:



Inviger första sommarlovsdagen med att sooooola på gräsmattan med min man Paolo Nutini (allas man? Jag menar finns det någon på denna jord som inte avgudar honom?).

Får se vad som händer ikväll. Förhoppningsvis blir det skolavslutningsmiddag med familjen på någon mysig restaurang! Hoppas!

Sola försiktigt! Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag avgudar också paolo. &diggar verkligen singelbanan-skylten på ica haha. (jag har tom köpt en sådan en gång;)

Anonym sa...

vad finns det att inte gilla, jag menar killen har ju allt!

Melanie sa...

Johanna: oh, jag var nära att köpa en! riktigt nära!

Malin: so true!