onsdag, juni 06, 2007

Jag försöker vara pepp.

Sitter här i min säng med bärbara i knät. Försöker få klart omvårdnaduppgiften som ska in imorgon. Det går så segt och nu gör man verkligen allt man kan för att bli klar - hjärnan går på högvarv. SHIT, jag behöver ett break! Tacka den som ligger bakom morgondagen då vi inte börjar förrns kl.13:45. jag kommer alltså ha lite av tiden imrogon på att bli klar.

Jo, skolavslutning imorgon. Ska bli sååå skönt! Dagen har spenderats hos Thorsan, solat & bakat chokladrutor till klassen imorgon på fikat innan skolavslutningen. Egentligen förstår jag inte varför vi gör det. Vår klass är den mest otacksamma jag vet. Hoppas verkligen att folk mognar till sig under sommarlovet och går in med attityden att göra sista året till det bästa för alla. Lite gemenskap, tack! För jag tror faktiskt att det går. Snart är vi OP3A & då jävlar!

Pepp.

Måste ringa sommarjobbet imorgon också. Har glömt det i 6 dagar nu.

Inte pepp.

Inga kommentarer: